Tema: Re: GPS
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-06-21 11:50:35
2017-06-21 11:27, rr rašė:
> Tai važiuoji, randi uždarytą kelią, suki pagal nuorodą į aplinkkelį ir
> navigacija tau perskaičiuoja maršrutą, kas čia sudėtingo? Ir kuo jinai
> "susipisanti"?

Tau tikrai niekada neteko užsirauti ant nepravaziuojamo kelio, kur nėra
sustatyta jokių "apvažiavimas" ženklų. Elementarus pavyzdys: didelė
liūtis ir privažiuoji nepravažiuojamą balą. Natūralu, kad jokių nuorodų
apie aplinkkelį ten nebus nei kvapo. Apsisuki, o navigacija
perskaičiuoja maršrutą ir primygtinai rekomenduoja vėl apsisukti ir
važiuoti per tą balą. Beje, čia reali mano patirtis važiuojant man
visiškai nepažįstama vietove.