Tema: Re: GPS
Autorius: 中国百强
Data: 2017-06-21 12:47:51
nu tai ispanišką balsą pasileisk ;)

"Lawrence Jamieson"  wrote in message
news:oide1t$2fm$1@trimpas.omnitel.net...

2017-06-21 12:04, none rašė:
> Tik tu pats gali pasakyti, kokie tavo poreikiai. Niekas kitas jų nežino.
> Todėl čia tau niekas nepatars kokia geriausia navigacija tau. Aš
> važinėju daug ir daug metų, daug ir dažnai užsienyje. Niekada dar
> nebuvau sutikęs tokios balos, o ir namų numerių niekada neprireikė.

Man namų numerių LT prireikia. Ypač kai pas mus yra didelė mada numeriu
ant namų nekabinti. Važiuoji tokiu privačių namų kvartalu ir spėlioji
kur kuris numeris.

O kol kas geriauią įspūdį palieka Tomtom ir Magic Earth. TomTom
pilnesnis feature set'as, bet Magic Earth žemėlapiai tikslesni. Waze
irgi būtų zjbs, nu bet tas lietuviškas balsas tai totalus showstopperis.