Tema: Re: GPS
Autorius: SVYT
Data: 2017-06-30 18:29:16
Kad zemelapiai is esmes yra dvieju tiekeju, tomtomo ir garmino (detalesnis uz tomtomo, bet klaidu daugiau). Nu dar atviro kodo su dar didesniu kiekiu klaidu tas pats waze.

profesonaliam darbui mano isitikinimu nieko nera geriau kol kas uz igo primo su tomtomo zemelapiais siai dienai. Next gen prarado kelis gerus privalumus. Igo privalumas kad gali naudot keliu tiekeju zemelapius beveik vienu metu, pakanka perkraut programa, kruva skinu bet deja del grozio, nes su skinais man reikalingu funkciju net sumazeja, vis pasigendu kazko kuo pastoviai naudojuosi.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/