Tema: Re: Naudotų lietų ratlankių pirkimas
Autorius: fenix@w
Data: 2017-04-19 09:53:03
2017.04.18 21:41, Ignas rašė:

> Susidaro to laiko. Atsinešt iš garažo 4 ratus, viską išsidėliot. Tada
> atlaisvint 5 varžtus, pasikelt ratą, nuimt, uždėt kitą. Būna užkepęs
> varžtas, sunkiai atsisuka, tenka ir pašokinėt ant rakto, būna ratas
> prilipęs, nenori nusiimt. Tada uždėjus kitą ratą sutapdint skyles,
> kadangi garaže tokia prietema, tai ne visada iškart pavyksta. Užsukt
> varžtus, nuleist ratą, this one done and dusted. Gale sunešt ir gražiai
> sudėt ratus saugojimui, susidėt įrankius. Kartais spėdavau ir per ~45
> min, yra tekę ir porą val pasipist. Senas automobilis buvo, kartais
> [...]

kai pats uzsuki ir atsuki jokiu uzkepimu nera buve. todel kad uzsukimo
jega esu atkales - mazdaug ~20 laipsniu nuo garso metalas-i-metala
isleidimo. suneshimas pirmyn ir atgal be saugojimo paslaugos lygiai toks
pat arba sudetingesnis, pvz kai reikia kraut i svaru salona. o domkrato
panaudojimas tai nera man kazkokia kancia. pakishi ir suki. irankiai
bagaznike bet kokiu atveju.