Tema: Re: Naudotų lietų ratlankių pirkimas
Autorius: Ignas
Data: 2017-04-18 21:50:02
"Rimas" <rimas_m@delayahoo.de> wrote in message
news:ocn6eo$8iu$1@trimpas.omnitel.net...

> O mano patirtis tokia: užsiregistruoji į normalų servisą, nuvažiuoji,
> atiduodi mašiną, pasėdi ant sofkutės, paskaitai naujienas, pageri kavos,
> pasiimi mašiną ir važiuoji atgal,
> su plačia šypsena žiūrėdamas į laukiančius eilėse ar prakaituojančius
> fizkultūros mėgėjus...

Rimai, smagu, kai tik atvažiavęs į servisą kiekvienam duodi po pydisą, tada
loxus meistreliai prastumdo, tavo mašiną ant rankų įneša, viską padaro, tu
dar kartą kiekvienam po pydisą ir išsiskirstot iki kito sezono. Arba esi
serviso savininkas/direktorius. Arba važiuoji kažkur  į miško tankmę pas
meistriuką, kuris tik tau ratus ir tekeičia. Kitu atveju neįsivaizduoju tavo
istorijos pasikartojant - kartą gal taip ir nutiko kokią 6:30 ryte per
klaidą, bet ir tiek. Iš aplinkinų patirties geriausiu atveju ryte numeti
mašiną prie serviso, vakare pasiimi pakeistą, o kartais ir nepasiimi. Visi
tie užsirašymai labai greit eina velniop, ir sėdi tada gyvoje eilėje kelias
valandas.