Tema: Re: Naudotų lietų ratlankių pirkimas
Autorius: Ignas
Data: 2017-04-18 21:41:54
Susidaro to laiko. Atsinešt iš garažo 4 ratus, viską išsidėliot. Tada
atlaisvint 5 varžtus, pasikelt ratą, nuimt, uždėt kitą. Būna užkepęs
varžtas, sunkiai atsisuka, tenka ir pašokinėt ant rakto, būna ratas
prilipęs, nenori nusiimt. Tada uždėjus kitą ratą sutapdint skyles, kadangi
garaže tokia prietema, tai ne visada iškart pavyksta. Užsukt varžtus,
nuleist ratą, this one done and dusted. Gale sunešt ir gražiai sudėt ratus
saugojimui, susidėt įrankius. Kartais spėdavau ir per ~45 min, yra tekę ir
porą val pasipist. Senas automobilis buvo, kartais duodavo gero sekso :)