Tema: Re: Naudotų lietų ratlankių pirkimas
Autorius: bzik
Data: 2017-04-13 09:48:08
ardantys žino standartines kainas ir nelabai linkę derėtis. Būna paprašo
daugiau, nei tam pačiam autopliuse. Iš jų gaut nuotrauką su normaliu
aprašymu (plotis, išnešimas, padangos likučiai, modelis) šansų link 0.

On 2017-04-11 21:07, MRT wrote:

> Dar ne viskas taip jau blogai..
> tik gumos irgi atitinkamai 17" pakainuos.
> Uzsipypinau autopliusint fiestuskej kaliosu..
> nuo senesniu ir nuo Focusu truputi skirias..
> Ir siaip pardavejai duok die paraso, kad 4 skyliu ir psio..

Paprasciau pagal autopliusa apskambinti reikiamo modelio ardomas auto ir
klausti originaliu ratlankiu. Jei auto bus toliau nuo Vilniaus, ziurek,
dar ir kaina gera gausi :-). Dauguma pardaveju siuncia su dalis
veziojanciais busikais... Jei ieskoti autopliuse butent ratlankiu - bus
sunku ir brangu. Jei ka - autopliuse pagal ratlankiu paieska rantlankiu
ieskojau daugiau negu metus, islysdavo tik brangiai arba ne 4. Tuo tarpu
pagal ardomu auto paieska nusipirkau ta pacia diena uz gera kaina...

Audrius K.