Tema: Re: Naudotų lietų ratlankių pirkimas
Autorius: dDidzkis
Data: 2017-04-11 13:51:27
turėjau e39 skardinukų komplektą su žieminėm padangom.

tai galiu pasakyt nx, pinigų išmetimas. pats keičiau kokius 2 kartus.

kieme tai iš vis. yra toks vienas žiguly vis dar kieme remontuoja beveik
kiekvieną savaitgalį - pasižiūri, ir pačiam nebekyla eit į kompaniją
ratų montuot.

nuvažiuoji servisan, prabalansuoja, sužymi puses, permontuoja.
10eu ir toliau važiuoji.

paskutinį kartą ir domkratas dar slenkstin sulindo