Tema: Re: Naudotų lietų ratlankių pirkimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-04-12 07:50:36
On 2017-04-11 21:07, MRT wrote:

> Dar ne viskas taip jau blogai..
> tik gumos irgi atitinkamai 17" pakainuos.
> Uzsipypinau autopliusint fiestuskej kaliosu..
> nuo senesniu ir nuo Focusu truputi skirias..
> Ir siaip pardavejai duok die paraso, kad 4 skyliu ir psio..

Paprasciau pagal autopliusa apskambinti reikiamo modelio ardomas auto ir
klausti originaliu ratlankiu. Jei auto bus toliau nuo Vilniaus, ziurek,
dar ir kaina gera gausi :-). Dauguma pardaveju siuncia su dalis
veziojanciais busikais... Jei ieskoti autopliuse butent ratlankiu - bus
sunku ir brangu. Jei ka - autopliuse pagal ratlankiu paieska rantlankiu
ieskojau daugiau negu metus, islysdavo tik brangiai arba ne 4. Tuo tarpu
pagal ardomu auto paieska nusipirkau ta pacia diena uz gera kaina...

Audrius K.