Tema: Re: Kedo performansas pasiteisino
Autorius: amenox
Data: 2017-03-02 15:32:14
Bet tai nepagaunu kame problema, paguldei kelias betonines klumbas
įvažiavimo pradžioj ir psio, problem solved. Visuomet kur tokie ginčytini ar
tupai pastatyti ženklai atsiranda kedas pažaist galaxy defender. O ten tą
gediminkės atkarpą sulygini su šaligatviais šonuos ir padarai afigienną
šaligatvį vietoj gatvės, visvien ten maratonus visi bėgioja pastoviai :).

"Sail"  wrote in message news:o98cmq$ndj$1@trimpas.omnitel.net...

Tai ir namai senamiestyje tokie, nes gelzbetonio ankciau tiesiog nebuvo.

Nugriaut nx ir uzstatyt sesiolikauksciais. Tada visi galetume gyvent
senamiestyje!