Tema: Re: Kedo performansas pasiteisino
Autorius: Vytenis P.
Data: 2017-02-27 09:24:58

> Matai, skirtumiukas toks, kad ten važiuoti automobiliams tai nedraudžiama.

Tai ans (ir aš anksčiau) apie tai ir klausia - kam dirbtinai sudaryt
problemas, kad paskui tokie, kaip Kedas, su jomis kovotų? Neišsitenka
pėstieji ant šaligatvių? Važiuotieji juos mindo perėjose? Ar tiesiog
eilinis provincijos noras pasirodyt "didmiesčiu"?
Taip, taisyklių laikytis reikia, bet dar labiau reikia kažkiek galvoti, jas
kuriant. Ir, kas svarbiausia, prie šio proceso nė iš tolo neprileist tokių
"entuziastų", kaip Kedas.