Tema: Re: Kedo performansas pasiteisino
Autorius: autopagalba
Data: 2017-02-27 09:33:42
Ka isrinkot i valdzia, ta ir turit. Policijos virsininkas rase,
 kad visiems reikia ten vaziuot, placios gatves ir t.t.  bet
 kazkoks mero pavaduotojas pasake - zenklu nenukabins. Buvo proga
 viska apsvarstyt is naujo ir pakeist zenklinima.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/