Tema: Re: Kedo performansas pasiteisino
Autorius: tst
Data: 2017-03-01 23:27:26
On 2017.02.28 00:18, Herkus wrote:
> 5 dienas vairuotojams, 2 dienas pestiesiems. Atrodo pakankamai
>  protingai. Pats salia gyvenu ir lengvai rasciau priezasciu Gedu
>  vaziuot 24/7. Bet svg apvaziuot kitaip nesunku, o pasivaikscioti
>  malonu.
> Nu niekaip tu nesuprantu, kad truks plysh bet per Geda negali
>  nevaziuot 2d. Pedalais minamos auto?

Ramiai, net nevažinėju ten. Ir tuo labiau nesuprantu, kam gatvei suteiki
kažkokį išskirtinį statusą. Kai būna renginys koks tai ir taip plytom
užstato. Eilinėm dienom tai eilinė gatvė su dx vietos pėstiesiems šalia.
Su bent 3! nemažom aikštėm šalia išsikalinėti visokiem "pėsčiųjų
atstovam" (man net gėda tapo būt pėsčiuoju kai toks "gynėjas" išdygo)
Nebent akmenai gal nusidėvės, bet gal tada greičiau normalų asfaltą
nuties (gi plytgaliais ją pradžioj nutiesė ne todėl, kad asfaltas
nefengshui, o todėl, kad jo nebuvo. Ir gatvė tiesiama buvo naudojimui!)