Tema: Re: Kedo performansas pasiteisino
Autorius: Vytenis P.
Data: 2017-02-27 13:28:12
O jei ir bus, juk neišvažiuoja liaudis "pasivažinėt po gedo prospektą",
kaip mano laikais "pasėdėt ant akmenų" :) Jei čia ištisinis kamštis,
reiškia lygiai tiek pat išsikrovė paralelinės gatvės - ten jis būtų visai
beviltiškas. Tai kame blogumas? Ministerijų langai dreba, ar
vyriausybė per mašinas problemų spręst negali?