Tema: Re: Kedo performansas pasiteisino
Autorius: autopagalba
Data: 2017-02-27 13:56:49
IMHO čia skirtingi dalykai, laikytis įstatymų ir galvoti, kad įstatymai
niekam tikę.

Pvz aš jų nesilaikau, viršiju greitį, važinėju Gedimino prospektu. Bet
aš pasiruošęs už tai atsakyti ir niekam neaiškinu, kad ženklai yra
nesąmonė. Tiesiog man reikia ir važiuoju, man taip patogiau. Pasidairau,
kad nebūtų policijos, kad tu nežaistum ant gatvės ir tyliai ramiai
pravažiuoju, ten kur man reikia.

Bet čia yra tokių, kurie aiškina kokie blogi įstatymai, kaip jie negerai
sugalvoti ir dėl to jų nesilaiko. Jeigu kiekvienas pagal save pradės
įstatymus interpretuoti, tada atsiras tokių, kurie važinės šaligatviais
arba sugalvos, kad jam normalu nusimyžt, atsistojus vidury Gedimino
prospekto. Wa čia ir prasideda bespredielai. Kad ir tas taksistas, kuris
kvietė ekipažą - nuvažiavo ne ten kur reikia, prisidirbo, vietoj to kad
atsiprašytų ir gražiai paprašytų išleisti, iškvietė policiją. Nu nebent
tu jam peilį laikei po kaklu pakišęs.