Tema: Re: patarkit: benzas su automatu uz +/- 9k
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-01-09 02:06:00
Paklausiu bobiškai - uždėjus naujas kalades neapsišveičia tie diskai
pakankamai, kad būtų px?
Mašinoj iki to niekad nepriėjau ir neketinu, bet kai mažas ir durnas
buvau pyrdai būtent taip pasidarė po žiemos diskui + vienoj pusėj kaladė
jau metalu stabdė. Pakeičiau tik kalades, po 100km išsipoliravo, kaladės
prisitaikė prie disko duobių ir stabdė pakankamai, kad būtų px.