Tema: Re: patarkit: benzas su automatu uz +/- 9k
Autorius: fenix@w
Data: 2016-12-27 16:37:02
2016.12.27 16:30, Dainiushas rašė:

> nu tai tavo praktiškai vokietis. kokia ten rida?

160kkm. iki praktiskai vokiecio toli. vokiecio neipirkau, o ir
nepatinka. darbinio arklio eksploatavimas.

> man atrodo čia tiesiog požiūrio klausimas.

nu tai taip - esi is tokiu, kurie giria savo auto ir tiek. o dabar ne
tik savo, bet ir visus prancuzus, nes jie "pasitaise" ir ispirko savo
sushikta karma.

> kad nereiktų suklerusiu trantu važinėt ir kas pusė metų sukiot ten
> varžtus.

kartais nekoreliuoja. pataisius viena - ryt gali subyret kita.

Aš va BMW išvis per paskutinius pusantrų metų pritaisiau
> daugiau nei jis kainuoja, tai išvis pzdc gaunasi? :)

bnv gaidys tada gaunasi.