Tema: Re: patarkit: benzas su automatu uz +/- 9k
Autorius: Petriukas
Data: 2016-12-27 15:46:30
tik 9-3 ilgis kokias 15 cm lenkia pageidaujama. Accordas dar ilgesnis


fenix@w <muilas@ant.muilo> wrote:
> 2016.12.27 12:14, alias ra??:
> > ok, teori?kai saab'as pus? velnio, bet tik teori?kai. nes prakti?kai tai
> > mesiu ?monos kozyr? ir pasakysiu, kad 9-3 universalo ?ikna yra negra?us
> > nesusipratimas, o sedanas mums i? principo netinka ;]]
> >
> > bet papasakok daugiau plius? ir minus? apie j? eksploatacij?.
> >
> pliusai: kasko nereikia, ekonomiskas pagal mano vaziavima (labiau 
> sportininkas), traukia nuo zemu apsuku, jei tiksliai tai turba uzpucia 
> nuo 1550rpm, civiliniam vaziavimui idealiai tinka, daug pasirinkimo su 
> kozha-rozha, apsukos kreiseriniu greiciu pvz 120 yra tik apie 2800rpm, 
> matomumas geras, sedynes  ir sedejimo padetis geros probleminei nugarai, 
> varikliai benzai siaip neprobleminiai, turbos neproblemines, prosvaisa 
> pakankama, as esu 187, gale vietos uztenka tokio pat ugio zmogui, pas 
> mane liukko nera, tai ir lubu uztenka. variklio kompas pakanakmai daug 
> kvykia, is pradziu galvojau, kad trukumas, bet ilgainiui visokie mulkus 
> gedimai gan neblogai raportuojami, pradedant perdegusiomis lemputemis, 
> baigiant "gearbox failure" (realiai buvo holo daviklis parejes), kas is 
> karto motyvuoja gaudyt problemas. daug detaliu nuo opel (pvz filtrai 
> visokie ir pan.), vzaziuokle ir vairavimas tai gan smagus. ne bmw, bet 
> man asmeniskai smagumo teikia. dar pliusas, kad pvz 2007m uz 5k EUR saab 
> iseina padorus, o uz tiek piningu su atitinkama traukos, smagumo, 
> komforto ir bendro TCO nebaisiai yra alternatyvu.
> minusai: iki 2007m salonai traska, saab originalios detales brangesnes 
> uz tas kur nuo opel, vaziuokle per kieta, po 2007 sako minkstesne, 
> automatine deze aisin, tai ne pati geriausia patogumo prasme, 5 pavaros 
> tik, bet sako ir negriuna baisiai, traukos nuo 3500-4000rpm nebelieka 
> (pas mane 129kw versija), mieste nebaisiai ekonomiskas, bet jei lyginans 
> su 110kw 2,0 accord AT, tai ekonomiskesnis, garso izoliacijos nuo kelio 
> galetu buti daugiau, nors uz bet kuri ne premium japona tai geriau, 
> diagnostika tik su tech2, kuri ne kiekvienas garazas turi, vaziuokle ne 
> pati stipriausia, ten kur opel vectra palikta (prieki lyg), tai silpniau 
> laiko. nuvertejimas nekazka, egzotika vienok, specializuoti srotai 
> vilniuj yra realiai 2, tai jei riekia probleminio mazgo - pigiai 
> neprasisuksi, jie zino kas ir po kiek, provincijoj turesi ieskot.
> bendrai paemus - accord 2005m butu siek tiek geresne mashina, tik jie 
> brangesni 30-50%, nera tokie ergonomiski, ekonomiski ir patogus.