Tema: Re: patarkit: benzas su automatu uz +/- 9k
Autorius: fenix@w
Data: 2016-12-27 11:57:14
2016.12.27 11:51, alias rašė:
> Saab atkrenta vien dėl turbo — čia aš už atmosferiką būčiau. Accordai
> per dideli (gyvenant senamiestyje tenka rinktis mašiną ir pagal ilgį ;]]).
>
> O VW viską tarsi beveik atitiktų Touran'as, bet jie su DSG dažniausiai,
> o DSG, kiek žinau, biškį nekažką. Nebent papasakosi, kaip rasti Touran'ą
> su normaliu automatu ;]

saab 1,8t tau idealiai tiktu. turba neproblemine, vienintelis is
senesniu 100-110kw kur trasoj turi sansu isvaziuot is 7L/100km. nu gal
dar koks 1,4t pasatas, bet tau dsg nepatinka. bonusas: jei tarkim
accordui 100kw yra sakykim yra pakankamas, tai palyginus sitas 110kw
VAZIUOS!

jei reikia - galiu daugiau papasakot apie saab exploatacija. pliusu ir
minusu.