Tema: Re: patarkit: benzas su automatu uz +/- 9k
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-12-27 19:05:48
apie "ledinį sceniką". kažkaip pamenu sakęs, kad pasitvarkius gavosi
visai gyvas trabis ir kad 200kkm jam tikrai ne gyvenimo pabaiga. tu
kažkaip matau atsimeni kitaip :)

O apie remontus matau kažkiek skirtingai suprantam, aš nelaukiu kol ten
kokios gumos bildėt ar girgždėt pradedu, nepatinka kad/kaip suskirdę -
pyst ir pakeičiu.

Beje, apie tavo turbą pagalvojau. dujom važinėji, mišinys ne per liesas?
Gal ten jai išmetimo temperatūra nepatinka?