Tema: Re: patarkit: benzas su automatu uz +/- 9k
Autorius: fenix@w
Data: 2016-12-27 18:11:38
> kažkokia čia beletristika pas tave jau. buvo peržiūrėta, nustatyta  kas
> pasidėvėję ir pakeista. prie ko čia tie vaikai ir šokoladas?

per 200kkm labai geras rezultatas. beveik nerealus.

> na tai jei jau tik skaičiuot, tai Daewoo Matiz'as atpisa viską. kita

pire ko cia matizas? galima ir su juo vaziuot, kol uzmushi, parduot ir
pirt kita, gyvesni. gali but, kad tai apsimokes labiau nei pastoviai
dataisinet.

> vertus, tie tavo 3000Lt tai 15ct/km, nieko IMHO tragiško. Arba 60Lt/mėn

tada maziau uzdirbdavom. ne tragiska aisku, bet mokama pamoka

> pradedu nelabai suprast tave. Tu man nori pasakyt, kad 1.5k€ yra labai
> brangu, ar kad 200kkm nuriedėjęs scenikas jau nebegali važiuot kaip
> normali mašina?

vat cia mane ir pagavai:
taip, mkn, 200kkm scenikui yra dxja. del to ir bijau tradiciniu
perekupiniu mahsinu ir tokiu neBEperku.
1.5eur yra nei daug nei mazai savaime. bet uz kiek ten ja pirkai? sakau,
kad sukisht ~1/4 i vaziuokle ir stabdzius yra dxja