Tema: Re: Passat CC 2009->
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-12-28 13:22:32
On 12/28/16 09:02, Arj wrote:
> taigi cia perkeltine prasme - taip skaiciuot patogiau, kai nereikia
> vertinti visokiu likutiniu verciu ir uzsimti senu lauzu prekyba.

Siaip jau ir taip nereiketu. JEI noreciau isleist tiek pinigu masinai ir
grieztai nenoreciau "turet rupesciu", tai fintas atrodytu taip:

1. Perki ~penkiamete su ~60tkm rida, 2 metu garantija + garantijos
pratesimas metams. Pratesimas kainuoja kokius 300-400eur, iki 100tkm
viska dengia 100% (darbus + detales).

2. Po triju metu ir mano atveju +<30tkm (vis dar <100tkm) eini pas
handleri, susirandi sekancia, "parduodi" jam savaja ir sumoki skirtuma.

Viskas maximaliai paprasta ir patogu, tik mokek baPkes.

Jei jau visai be "saves apip$..ejimo", tai dar reikia numinusuot
atskirai perkamus "goodies" kuriuos gauciau lizindamas valdiska masina.

Tokius kaip 3x400eur uz CA + dalini casco (vagystes, vandalizmas etc).
Beigi benDzinas 30tkm (tarkim 10l/100km po 1.3eur/l) = 4000eur.

Zodziu lieka apie 13000 grynu islaidu masinos "nuvertejimui" per 3
metus. Arba 4300 per metus.

Realiai tai daugiau, nes lizinantis mazeja alga ant popieros ir tuo
paciu busima penTSija, visokios ten koNpensacijos iseinant is darbo bei
kiti reikalai. Beigi esi papildomai priristas prie darbo, t.y. maziau
galimybiu kasmetinese finansinese derybose. Na bent cia jau
"potencialus" nuostoliai kuriuos sunku tixliai pasvert. Bet kad jie yra
- faktas.

Taigi, turint maumeny, kad koks nors 3-4-5-metis 335i per metus
nuverteja mazdaug 2-3000eur (vaziuojant po 10tkm), tai gaunasi, kad dar
kokie nors 2k lieka kazkam kitam arba kitaip tariant, uz ta pacia suma
galiu turet du 335i'us. Arba netgi M3.

Arba tarkim koki nors 3-metini koxteri su 60tkm rida, jis irgi ramiai
telpa i tuos 4300 per metus.