Tema: Re: Passat CC 2009->
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-12-22 16:46:57
On 12/22/16 09:02, Arj wrote:
> as asmeniskai vietoj CC imciau A5. arba bet ka kito is audi. Del to kad
> graziau ir labiau apgalvota is userio perspektyvos. CC man toks kaip

Vat taip ir skiriasi skoniai - man abieju snukiai tokie baisiai ant
ribos, CC sonai grazesni, subines abieju mazdaug ok.

> primena "pigia prabanga" - teoriskai turetu buti grazu, o praktiskai
> panasiu kad dizaineriai pasake "ai, sueis ir taip, pasakysim kad tas
> madinga, tas klasika, ir gerai".

Xzn, man CC salonas nekliuna. Varpeliai jei tokie pat kaip ir pascate
taip pat veikia kaip priklauso.

> Jei ner visai poreikio vietai - visada yra kaip variantas porshe
> boxter'is su kruva pointu karmai - jo bazine kaina arti CC su V6, o ir
> kaina laiko labai gerai.

Nezinau is kur tu tokias kainas trauki, bet jei paziuret i mobile.de,
tai jamant nuo 2010 ir <90tkm jie nuo 30k tik prasideda.
Kaina gerai laikys tik tada jei netrinsi kasdiena ir reguliariai
varinesi pas porsa inspekcijom (kaskart keturzenkles sumos). Plius ir
susidevincios smulkmenos biski nepigios.
Dar pridekim kad man asmeniskai koksterio dizainas iki 2012 yra visas
toks nuciulptas amorfinis belekas, tai sumoj kazkaip nematau prasmes pirkt.