Tema: Re: Passat CC 2009->
Autorius: ManXP
Data: 2016-12-22 02:04:53
Tuo panasumai ir baigiasi (kad rinkti Japonijoj). Situacija pries ~menesi
atstovybej - laukiu kol pakeis padangas, atvaziuoja kazkoks zmogelis
nusipirkes LS'a, tik sutaupes $ ir paemes amerikona. Ir pradeda verkt, kad
uzsisake is parduotuves kazkokias dalis varikliui, jos netinka, klausineja
kaip tai imanoma. Darbuotojas parodo i maniski ir paaiskina - "Va, irgi LS.
Tai tarp ju abieju yra bendra savybe - panasiai atrodo. Visa kita -
pradedant interjeru ir baigiant paciu varikliu - is skirtingu pasauliu".

Tai paskui paciam idomu net pasidare, nuejau paklaust kame reikalas. Kad bus
prastesnis interjeras, ir visa kita, kaip ir buvo logiska, bet variklis? Tai
pasake, kad tarp varikliu panasumas yra toks, kad abu 4.6 litro ir V8. O vat
pagaminti jau skirtingai (kaip ir kiti agregatai).

P.S. Man atrodo, kad ir fajetonai (bent is pradziu) irgi tiek EU, tiek US
rinkoms buvo gaminami Vokietijoj? Bet kazkodel mano turetas buvo su 4
stabdziu kaladem ant rato (US - su 2), galejo tempt 2 ar 3 kartus didesni
svori nei US versija, ir dar turejo tokiu features'u, kuriu i US net uzsakyt
nebuvo galima (mazdaug trumpas sarasas cia -
http://forums.mwerks.com/showthread.php?1652232-Phaeton-Forum-Table-of-Contents-(FAQ-by-Category)
 - ieskok teksto "not applicable to North America")

"Dainiushas"  wrote in message news:o3f162$k06$1@trimpas.omnitel.net...

o tai jis kuo nors skiriasi? vis tiek gi visi rinkti Japonijoje?