Tema: Re: Passat CC 2009->
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-12-23 19:37:22
On 12/23/16 15:39, Dainiushas wrote:
> nu su paties ypač ridom tai px tos padangos irgi tie diskai.

Kad nedaug vazineju tai nereiskia, kad nedyla. Dabartinei per
nuvaziuotus 80tkm pakeiciau jau pora kartu. Galiniai pvz paskutini karta
ne sudilo, bet supuvo rankinio bugnai, nes beveik nesinaudoju.

Todel kazkaip nestovi pvz uz priekinius sumoket po 460eur uz diska +
280eu uz kaladeles (460*2+280 = virs 1000).
Dar galiniai po 250eur + 200 uz kaladeles (irgi 700).

Dar biski shudeliuku aplink ir ziurek jau palei 2000eur uz staPdzius.
Aftermarkete gal kazka biski ir sutaupysi, bet kadangi tai ne masinis
modelis, tai jamant ATE ir pan tiekejus - nestipriai. Cia jau Porsche
kainos.

Bent jau man tokios sumos kasdieninei masinai neatrodo racionaliai
pagrindziamos.

> o tai I4 jau OK? Gi ten tie purkštukai pjezo pas visus kaip suprantu ne
> kažką. kaip ir lenciūgai.

Zhek auksciau. I4 visai ne OK, bet kadangi I6 liko tik uz kosTmine
kaina, tai ka isakysi daryt?

O siaip tai zinoma biski ne fair palyginimas, bnv4 dar naujas modelis,
todel 5-6-meciu ju nerasta. Bet "seno" e9x bnv3 kupo nejamciau vien del
benglisko dEzaino. Todel teks luktelt iki kokiu 2020, kai atsiras 5-6
metu F serijos 3er ir 4er beigi iseis sekanti generacija. Tada ziuresim
kiek jos kainuos.