Tema: Re: Passat CC 2009->
Autorius: Arnas
Data: 2016-12-23 17:59:51
ne pjezo boshiniai t.y. n20/n55/s55/n63tu/s63tu etc, pjezo buvo siemensiniai 
t.y. n54/n63/s63 (kuriu ten niolika kodu buvo) kurie kartu su HP pompom 
megdavo mirineti. pas boshines sistemas bedu su purkstukais ir pompom 
nebelabai, bet yra kitu bajeriu pvz tepalo pompos grandine ;) siaip jei imt 
tos kartos dyzelinius + benzininius motorus visgi n55 mano supratimu bus 
keliantis maziausiai problemu.

"Dainiushas"  wrote in message news:o3jd14$l3l$1@trimpas.omnitel.net...

nu su paties ypač ridom tai px tos padangos irgi tie diskai.
o tai I4 jau OK? Gi ten tie purkštukai pjezo pas visus kaip suprantu ne
kažką. kaip ir lenciūgai.

>
>> o šiaip tai šalia pascato turbūt jau 435 reikia statyt, o tie turbūt ir
>> 30k nesimėto? ir kaip ten pas BNW su variklEJs, baigėsi marazmai su
>> grandinėm purkštukais hujukais ir kitais velniais?
>
> I6 pas bnv marazmais kazkaip taip baisiai nesirgo kaip I4. Kas del 435,
> tai kaip pats gali paziuret, mobileje uz 30-35k ju netruksta.
> Bet as vistiek nejamciau, nes toks spyd frykas nesu ir nesiruosiu uz
> lemejonus perkaliot visokiu ten zieminiu R18 padangu beigi staPdziu
> disku ir pan eksploatacines xernios.
> O tada belieka banalus 428/420, o kadangi tai eiliniai kibirai su I4,
> tai kaip ir nebeaisku, kodel man reikia butent jo, o ne tarkim to paties
> pascato uz puse kainos. Jau vien TCO skirsis dvigubai.