Tema: Re: "Nemaciau"
Autorius: Aras
Data: 2016-05-02 11:43:11
Bijau, kad ir Tamsta nesuvoki bendros situacijos. Konkretus pavyzdys - Gariūnų kalnas į centrą po darbo. Būna kamštis jau nuo šviesoforo, nes pakalnėj ties stotele įsukinėja mašinos į srautą. Įleidžiančios truputį TIK truputį pristabdo, nes toje vietoje srautas juda normaliai. O dėl to TRUPUČIO PRISTABDYMO ant kalno visas srautas stoviniuoja, nes susidaro sniego gniūžtės efektas.

Lygiai taip kamščiai darosi ir nuo bet kokio stabtelėjimo, kai bet kokia transporto priemonė intensyvaus srauto metu blaškosi po juostas, bandydama pagreitinti savo kelionę. Lyg ir nieko blogo, bet už puskilometrio mašinos stoviniuoja. Iš niekur problema.

Iš esmės kaip ir px tie Vilniaus kamštukai, bet kai Italijoj pastovėjom tokiose problemose šešias valandas autostradoj (užuot pravažiavę per pusvalandį leistinu greičiu), tai dabar situaciją matau greito eismo ruožuose kitaip.