Tema: Re: "Nemaciau"
Autorius: spakainas
Data: 2016-05-02 09:19:21
Kasdien maluosi po Vilnių jau keliolika metų. Dar nemačiau nė vieno
atvejo, kad dėl motociklo veiksmų reiktų kažkam stabdyt. Jie juk arba su
srautu važiuoja, arba greičiau.

O kas link atsilupėlių su tapkėm, lenkiančių per dešinę ir pan - tai
Dainiušas 100% teisus. Yvl - atpalaiduok biškį raumenį, nes jau nx čia
tie jūsų disputai tiesą sakant.