Tema: Re: "Nemaciau"
Autorius: Aras
Data: 2016-04-22 15:14:50
Bet gi mocai žymiai manevringesni! Negi labai sudėtinga "prisikabinti" prie šiknos ir laikytis kiek įmanoma kairėj savo juostos pusėj (tarkim, kad pirmoj važiuoji) tam, kad nepaliktum noro mašinai tave prispausti prie borto? Sunku suprasti, kad kas kart specialiai akivaizdžiai automobilis važiuotų spausdamas motociklą. Juk mašinos irgi viena kitą "spusteli", užlenda ir t.t., ir pan. Tiesiog nėra kada verkšlenti. Aišku, sėdynėj žymiai saugiau, negu ant moco.

Jeigu akivaizdžiai spaustų, tai už tokius bajerius nuskinčiau veidrodėlį automobilio vairuotojui.