Tema: Re: "Nemaciau"
Autorius: Aras
Data: 2016-04-26 17:18:59
100 atvejų iš 100 kalti tie, kas srauto metu malasi per juostas, priversdami stabtelėti, TIK STABTELĖTI, už jo pasilikusią mašiną.
O ar tai britva, ar mašina, ar bobutė su ratukais, tai man pokui. Tik kad mašinos taip savižudiškai nelenda, kaip "britvos". Tik tiek.

Britvininkas sraute tarp juostų = asilas su lengvąja, užkišantis pakrautai fūrai sraute.