Tema: Re: "Nemaciau"
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-04-25 16:49:09
nu tai jo - simtaprocentinis debiliskumas - viena brytva vaziuoja, ir ta
virsyja 3x leistina. kurgi bus patogi.
tu man paaiskink, kaip galima vaziuot pagal KET su sportiniu motociklu,
kuris jau pirma pavara leistina greiti virsyja 3x ? koks ir su kokiais
tikslais yra potencialus tokio moto pirkejas ir vairuotojas? taigi
aiskiau negu aisku, kad tai nepilnavertiskumo komplekso kamuojami
debiliukai, kurie ziauriai kietais jauciasi ant tu savo garsiai
zviegianciu britvu apsirenge krutus sharvus. pasidaro baisiai stiprus,
greiti ir kieti. o dar kai i banda susiburia tai isvis, visi turi zemai
nusilenkt, pasitraukt ir ziuret su pagarbia baime - juk tokie zverys
vaziuoja!!!
ko neimetei filmuko, kaip USA visa banda ant seimos dzipe rovesi kol
keleta nepervaziavo? kaip dzipas per zole apvaziavo gauja xuliganu tai
patogu imesti, kaip gauja xuliganu tokiu kaip tu, zmones vidury dienos
terorizuoja, tai jau nepatogu buvo imesti.