Tema: Re: "Nemaciau"
Autorius: news reader
Data: 2016-04-23 15:38:19
On 20/04/16 12:20, budulis vulgaris wrote:

> O aš sakau, kad reikia baigti žaisti su dienos šviesomis automobiliams,
> tuo tarpu motociklams jas palikti. Nes daiktas yra pastebimas, kai jis
> iš aplinkos išsiskiria. O kai aplink vien šviesos, tai toje šviesų
> jūroje motociklastai ir paskęsta.

Kokius nori strobus dek, bet jeigu mocai virsys greiti 2x ir dar nardys
tarp eiliu tokiu budu save paslepdami - nepasikeis niekas. Zaidzia
rusiska rulete ir poto verkia, kad kartais nepavyksta. Bbd ant tokiu
debilu kaip ir ant tu kurie geria antifriza. Nori zudytis - zudykis, bet
palik kitus ramybeje. Automobiliu vairuotojams ir taip yra ka veikti
stebint kitus auto, zenklus, pesciuosius, duobes. Jeigu pazeidineji KET,
buk mielas prisiimk VISA atsakomybe ir nesitikek nuolaidu. Nes dabar
megstama vartytis - as TIK greiti virsijau, o jis mane uzmuse. Nebutum
virsijes, nebutu uzmuse. Beje po avarijos dazniausiai jie neprisipazysta
virsije greiti. Nesakau, kad visi mocai mieste virsija greiti, bet 99%
mocu ta daro. Pastoviai. Piktybiskai.

PS. Nieko nezinau apie sia konkrecia avarija.