Tema: Re: "Kovotojas" už saugumą keliuose
Autorius: Tomas
Data: 2016-04-26 14:03:17
O kur reakcijos ir saugumo ryshys?
Turint bent kiek rimtesne patirti tokiu situaciju paprasciausiai neatsiranda, kur reiketu ijunginet zhaibishka reakcija. Ar stulpas kelyje akimirksniu ishdygsta, ar eismo dalyvis ish dangaus nukrenta? Patyres vairuotojas pastebi, mato ir numato potencialias gresmes, zhalias tik mina dugnais akis prie stiklo prispaudes, o likus metrui iki kliuties naudojasi "achujiena" reakcija, ir dazniausiai nespeja.