Tema: Re: "Kovotojas" už saugumą keliuose
Autorius: pvytautas
Data: 2016-04-24 11:29:54
Ne 30 o 45. Tiesiog zmogus rengiantis projektus "Dėl saugaus eismo
problematikos..." ir kuriantis istatymus teigia kad ju laikytis
nereikia, nes galima vaziuoti remintis oro/auto salygomis.
Nesakau kad nevirsiju ir matau, kad aplinkui yra tokiu ir daugiau. Ar
tai gerai, abejoju.
Man tik dziugu, kad paskutiniu metu visokie Brunzos, Valinskai ir kiti
neissisuka nuo atsakomybes.