Tema: Re: "Kovotojas" už saugumą keliuose
Autorius: pvytautas
Data: 2016-04-24 15:38:30
Ne, ne tokio teksto tikejausi. Manau labiau tiktu esu kaltas esu kaltas
esu labai kaltas. (Ir pofig jei toliau vel virsys). O ne: ir kas cia
tokio virsyti 45km/h gi nieko nenutrenkiau. Pofig kad kelias
nepritaikytas tokiem greiciam.

Normalu vaziuoti saugiu greiciu, nes ziema per plikledi ziu ir 60 gali
buti per daug. O siaip tai taip normalu vaziuoti saugiu greiciu
nevirsyjant leistino.
Niekas KET neperrasys atsipalaiduok, nes reiktu perrasyti visos europos KET.