Tema: Re: "Kovotojas" už saugumą keliuose
Autorius: tas kurs vvirshyja
Data: 2016-04-24 12:45:10
Pamirsai, kad ne vien dabartines auto vazineja keliuose. Ir senesnems 
nei 3 m masinoms dalyvauti eisme neuzdrausta.


On 04/24/2016 12:22 PM, pvytautas wrote:
> „Važiavau greičiau, nes tai leidžia eismo sąlygos, automobilio
> charakteristika. Galima važiuoti ir lėčiau, tačiau šiuo atveju aš
> netrukdžiau kitiems eismo dalyviams“ citata is 15min.
> Pasiteisinimas kaip keliu erelio.
> Prie ko cia tos padangos. Yra ir kitu faktoriu kaip reakcijos laikas,
> smegenu aplinkos suvokimas. Kurie nesikeite per amzius.
> Manai dabartinem auto reiktu leist vaziuot didesniais greiciais ir bus
> taip pat saugu.
> Kelias tai toks bendras visu reikalas tiek pirmajam fordui tiek
> ferariui. Tai ir taisykles bendros ju laikytis ir reik nes butu chaosas
> jei ferariai lakstytu 300km/h o pirmas fordas sliauztu.
> Toks pat chaosas DE. Po to po 15km stovi autobanai kol surenka mesmales
> likucius.
>
>
>
>
> On 2016-04-24 11:54, Tomas wrote:
>> Kur jis teige, kad laikytis nereikia?
>> Saugaus eismo problematika, saugus greitis ir leistinas greitis - trys
>> skirtingi dalykai.
>> Leistinas greitis - daug kliedesio shiaip toj savokoj. Atsirado tas
>> sakykim leistinas 60 km/h - kuriam amzhiuj, kokios buvo TP, kokios
>> padangos, ir kokie stabdziai, kokie vairuotoju igudziai? Kodel iki
>> shiol tas skaicius (arba 50 km/h) daug kur grajina? Kodel greicio
>> apribojimas nekinta 100 metu, nors didzioji dalis padangu jau nebe i
>> dviracio padangas panashios? Kodel ferariui tie patys apribojimai,
>> kaip ir pirmajam fordui, kuris nuo karietos nelabai skyresi? Gal butu
>> logishka dar ir zhmogu su veliavele priesh automobili paleist,
>> ispejanti, kad atvaziuoja automobilis?
>>
>> "pvytautas" <kazka@asasdasda.lt> wrote in message
>> news:nfi062$hb1$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ne 30 o 45. Tiesiog zmogus rengiantis projektus "Dėl saugaus eismo
>>> problematikos..." ir kuriantis istatymus teigia kad ju laikytis
>>> nereikia, nes galima vaziuoti remintis oro/auto salygomis.
>>> Nesakau kad nevirsiju ir matau, kad aplinkui yra tokiu ir daugiau. Ar
>>> tai gerai, abejoju.
>>> Man tik dziugu, kad paskutiniu metu visokie Brunzos, Valinskai ir kiti
>>> neissisuka nuo atsakomybes.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> On 2016-04-24 10:34, Tomas wrote:
>>>> O ble paspaude, stebuklas - virshyjo 30 km leistina. Tiek kasdien
>>>> virshyju, kiti - labai retas kuriam nepasitaiko, babytes kretanciu
>>>> zhandikauliu tik gal nevirshyja. Tai kur cia tie dvigubi?
>>>>
>>>> "pvytautas" <kazka@asasdasda.lt> wrote in message
>>>> news:nfhs43$gc6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Jis mano kad randasi DE autobane/ralio trasoje ir gali spausti pagal
>>>>> auto/oro salygas.
>>>>> Manau dvigubi nes anot brunzos jam galima vadovautis auto/oro
>>>>> salygom ir
>>>>> vaziuoti nesilaikant KET.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 2016-04-24 09:07, Tomas wrote:
>>>>>> Kodel dvigubais? Ar jis atsisako bauda moketi?
>>>>>>
>>>>>> Kelintas ralio chiampuose budavai?
>>>>>>
>>>>>> "Kastytis" <kastisv@takas.lt> wrote in message
>>>>>> news:nfh1eo$bg6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Axujenas seimo narys su dvigubais standartais...
>>>>>>> Kiek as su savo darzine galiu gerom salygom mint?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Edvinas"  parašė naujienų news:nffh0h$k5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> http://auto.lrytas.lt/radaras/160-km-h-prie-vievio-lekes-s-brundza-mano-rekordas-300-km.htm
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> O kiek debiliškų KET pakeitimų prastūmęs yra...
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>