Tema: Re: Atkaklus vilnietis
Autorius: Kicker
Data: 2016-04-20 16:50:04
prie ko čia persirikiavimas?, citata iš tavo posto:
"2016-04-20 12:23, Signalizacija rašė:
  > ...ir per ja su auto galima vaziuot skersai? nuo vieno saligatvio iki
kito?

  Jei netrukdai pėstiesiems ir kitiems auto - važiuok. Savaime suprantama,
  ant šaligatvio važiuoti negalima."

Tu nori pasakyti jeigu pradėsiu smaukytis skersai gatvę ant perėjos pirmyn
ir atgal viskas bus ok ? Tarkim pėsčiųjų ir automobilių aplinkui nėra.
Epitetai liko prie tavęs, nes iš pradžių kalbi apie vieną po to jau apie
kitką.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:nf7utk$96k$1@trimpas.omnitel.net...

2016-04-20 14:34, Kicker rašė:
> apsisuk prieš mentus pėsčiųjų perėjoje.

Tai, kaip suprantu, epitetus sau pasilieki? Šaunuolis.

Aš šiaip ne apie apsisukimą kalbėjau. Apsisukti perėjoje KET draudžia.
Persirikiuoti (kas ir gaunasi važiavimas nuo vienos kraštinės juostos
iki kitos) - ne.