Tema: Re: Atkaklus vilnietis
Autorius: Yvl
Data: 2016-04-19 09:43:24
pasielge kulturingai = stovejo su savo pedalu uzkises juosta ir trukde
pasukt desinen? bitch please.

"Vaidas"  wrote in message news:nf4ele$f1o$1@trimpas.omnitel.net...

Aš tai laikausi nuomonės, kad tiems, kurie mieste varo >51kmph reikia
privalomai 10 kart per 3min perbėgti į kitą autostrados pusę piko metu.
Kaimynas va sako, kad prisiparkavusiems blogai reikia būtinai daužti
priekinį stiklą.
O narkomanas plėšo maikę, kad visi magai mašinose yra jo, tik jam
pasiimti reikia.

Ir yra toks dalykas "kultūra" dėl kurio visi tokie sugyvena darniai. Ir
jei ką, tai Kedas pasielgė kultūringai, ko nepasakysi apie subariko
vairuotoją.

Vaidas