Tema: Re: Atkaklus vilnietis
Autorius: news
Data: 2016-04-19 15:06:44
Siulyciau ne letai vaziuoti bet sustot. Kaip automobiliai pries
 stop zenkla. Nes kam ten nulipti ir varytis ta dvirati tikrai
 nesuprantu, o problema yra su tais kurie laksto dideliais
 greiciais per perejas. Jei dviratastas stovi isikibes i vamzdi ir
 tada pravaziuoja nematau problemos.  Vairuotojas tikrai turi
 progos pamatyti dviratininka.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/