Tema: Re: EGR gedimai
Autorius: Arnas
Data: 2016-04-03 11:31:31

"pvytautas"  wrote in message news:ndqiim$cq7$1@trimpas.omnitel.net...

> ir labai daug dumu, todel dauguma dyzeliu ant full loado ribojamas AFR
>Tik tokiu budu ? Ner iskvepianciu per ismetimo takta ? Dadega kur DPF'e ar
>vistiktai katalizatoriuje sudega?

ko tu cia klausi? gi surasiau.

>Keista manajam CR nekyla. Matyt jau senas. O ka TDI tipo nekyla?

kas nekyla? EGT nekyla gazas dugnas 4000rpm+ auksta pavara? kuo daugiau kuro
sukurenama tuo didesne ir egt, pats supranti kad 1.9tdi 90hp ten to kuro
sudeginama nedaug (~35mg/str max), nes nevalina juodai, sudeginant
~70-80mg/str jau ir temperaturos kitos. Aishku priklauso ir nuo AFR, jei bus
1:20 bus EGT mazesne, jei 1:16 bus didesne.

>Tipo pjaut ir rezervuotis vieta onkologiniam?

cia jau tamstos pasirinkimo reikalas, gi sakiau ant part loado NOx mazhiau
ant full loado viskas poxui ir visko ten daug labai ir NOx ir suodzhiu ir
dar visko.

>Ne pasaka o ispjautas EGR, isimtas DPF = sugedes variklis. Taip jis suksis
>toliau, bet bus sugadintas.

DPF tarnavimo laikas yra apie 200kkm. dyzelinio variklio bent pora kartu
ilgiau. Aishku gamintojas labai nori kad tu galvotum kad suges variklis DPF
isemus ir begtum pirkt pas jy uzh 2000eur naujo. Laisvesnis ismetimas
nesugadino nei vieno motoro.

>Ir ka kad kemsa? Del to pjaut ir nuodytis NOx?

Jo, o kai akseleruojies paspaudes daugiau nei 20% gazo EGR buna uzhdarytas
ir nuodyjies o ka? :)) arba jei aukstesni rpm velgi egr uzdarytas velgi
nuodyjies :))

>Ok. Niekur nebegsiu bet paziuresiu ka ten per temperaturas mano opely
>prilogins. Kad DPF regeneracijos metu tai tikrai pakyla.

jei nepakiltu, turbut DPF jau nebeturetum ismetime nes butu uzhsikimshes ir
ispjautas ;)