Tema: Re: EGR gedimai
Autorius: pvytautas
Data: 2016-04-03 11:00:22
On 2016-04-03 09:47, Arnas wrote:
> dyzelio veikimas pagrystas ant pastovaus oro perterkliaus t.y. oras
> neribojamas gazo sklende ir misinys vaziuojant ramiai buna labai labai
> liesas, egt zemos.
> dyzelio max galingumo AFR yra 14.5:1 va prie tokio misinio generuojama
> daugiausiai galios ir susidaro didziausios temperaturos, deja tuo pachiu
> ir labai daug dumu, todel dauguma dyzeliu ant full loado ribojamas AFR
> ties 1:17-1:19. regeneracijos metu velinamas ipurskimas (post injection)
> ir kuras dega iskvepiant per voztuvus ir dadega DPF'e, sukeldamas 600+
Tik tokiu budu ? Ner iskvepianciu per ismetimo takta ? Dadega kur DPF'e
ar vistiktai katalizatoriuje sudega?

> laipsniu temperaturas paversdamas suodzius DPF'e is kieto i dujini
> pavidala t.y. isvalomas DPF iki sekancio pasikimsimo. Ant modernaus
> dyzelio (ne ant kokio antikvarinio 1.9tdi su 90hp) gerai uzmynus gaza
> kuri laika (ne 3 sekundem) egt sukyla iki 800+ laipsniu C tai apie
> kokius cia pradegimus kalbam vaziuojant su 10% gazo ? :))) cia turbut
Keista manajam CR nekyla. Matyt jau senas. O ka TDI tipo nekyla?

> meistrai uzsiimantys EGR remontais jum tas pasakas pasakoja kad turetu
Tipo pjaut ir rezervuotis vieta onkologiniam?

> is ko valgyt, sekanti pasaka bus (jei dar nebuvo) kad isemus DPF suges
Ne pasaka o ispjautas EGR, isimtas DPF = sugedes variklis. Taip jis
suksis toliau, bet bus sugadintas.

> variklis :)) veikiantis EGR kemsa isiurbimo kolektoriu suodziais, del
Ir ka kad kemsa? Del to pjaut ir nuodytis NOx?

> prastesnio misinio gaunama ir prastesne kuro ekonomija, bet ant part
> loado gaunamas mazesnis NOx kiekis - tam jis ir dedamas. Ir seip vietoj
Tiesa pasakius realiam pasauli kuro vartojimo skirtumo nera.

> to kad rasinet nesamones y groupsus pasijunkit koky vcds uz 10 baksu ir
> prasiloginkit temperaturas, bus konstruktyvesne diskusija nei "vienas
> murzius ish garazho sake prie bonkos sake".

Ok. Niekur nebegsiu bet paziuresiu ka ten per temperaturas mano opely
prilogins. Kad DPF regeneracijos metu tai tikrai pakyla.