Tema: Re: EGR gedimai
Autorius: Zhiniukas
Data: 2016-03-31 14:53:18
Taupant kurą, ankstinant kampus ir darant kitokius triukus labai didėja 
temperatūra degimo kameroje. Tai įtakoja NOx susidarymą, vožtuvų ir 
stūmoklių perkaitimą ir žiaurią smarvę važiuojant paskui tokį "taupytoją".

Čia trumpai.
Ilgą istoriją gali wikipedijoje susirasti.

"Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote in message 
news:ndj1jv$6pf$1@trimpas.omnitel.net...
> cia jau idomiau. galima placiau apie tai?
> Kurmis
>
> "pvytautas" <kazka@asasdasda.lt> wrote in message 
> news:ndhgq9$jcb$1@trimpas.omnitel.net...
>> Bet kai bandai optimizuoti, kuro sanaudas sukinejant degimo kampa, tenka 
>> naudotis ir EGR'u.
>>
>>
>> On 2016-03-31 00:26, Kurmis wrote:
>>> pradziai tai kuro kiekis bei degimo kampas turetu voztuvu kaitimus
>>> priziureti.
>>> Kurmis
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
>>> news:ndh9ps$h67$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> o žinai, kad vožtuvams būna karšta visai ne tada kai ale dragini?
>>>>
>>>> On 3/30/2016 10:00 PM, dpi wrote:
>>>>> Ke? Prisiskaitei fantaziju apie "coolinga"?  Zinai, kad EGR uzdarytas
>>>>> kai spaudi max galia (alia dragini) ir niekas nepradega?
>>>>> O va jei uztersi isiurbimo kolektoriu su EGR ir netycia pribyres
>>>>> siuksliu, tai seni voztuvai bus nebereikalingi..
>>>>>
>>>>>
>>>>> "etikmat"  wrote in message news:ndh2i9$el3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> asiku glusink, kam tie stumuokliai reikalingi su voztuvais, tegu dega
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>