Tema: Re: Draudimo pretenzija ir samata
Autorius: Kurmis
Data: 2016-02-23 00:02:51
klausi, tarsi paciam sunku suskaiciuot. as irgi esu apturejes reikalu su
draudimu. tai yra du pagrindiniai dalykai kurie netik neguodzia nukentejus,
bet dar papildoma susierzinima sukelia:
KAINA, pagal kuria servisas remontuoja ir kuri siuloma i rankas skirias
keliais kartais ir  tie 21% , kuriuo draudikai piknaudziauja. paklausus
kodel taip skaiciuoja, tai visi kaip vienas dainuoja apie garazinius, mol
jiems tiek uztenka. o cia ju patikimas servisas. tipo as negaliu kitam
servise susitvarkyti, kuris nera ju sarase ir jie nei mokesciu nemoka, nei
uzdirbt nebenori.
ka jau kalbet apie kokybe, kurios daznai del darbu kiekio tiesiog nera ir
buti negali.
Kurmis