Tema: Re: Draudimo pretenzija ir samata
Autorius: mrlz777
Data: 2016-02-18 12:20:14
Ten matosi fotkeje siek tiek stabdymo zymes, tai stabde ir vaira suko i
kaire mazda ir atsitrenke i stovinti bmw.

"Laimis"  wrote in message news:na44ul$l8g$1@trimpas.omnitel.net...

kad hiundajus kaltas isokes i priespriesine ir uzkabines Mazda  tai cia
viskas aisku.
Bet kodel Mazda del to turejo kalt i BMW .. man vienitelis logiskas
paaiskinimas tai sustresavus sumaise stabdzius su gazu..