Tema: Re: Draudimo pretenzija ir samata
Autorius: LB
Data: 2016-02-19 15:49:10
gerai pastebejai
as susitvarkiau masina su kasko - pats kaltas, kitu ivykio dalyviu nera
is sove gi galvon paprasyt saskaitu ... chebra apsalo - tai masina gi
sutvarkyta, ko dar tau reikia
blia blia - jei man bent 60% tos sumos duotu tvarkant paciam, sutikciau su
bet kuo.
cia toks verslas, kad eina nx - daugiau uzdirbt galima tik pinigus
spausdinant