Tema: Re: Draudimo pretenzija ir samata
Autorius: Korke
Data: 2016-02-18 10:45:31
  Gal kompetetingesni papasakos smulkiau, bet ar civilkes atveju visa
sita draudiku susigalvota tufta apie ribojimus amziaus/stazo yra sudo
verta? Pagal istatyma jis buvo teisetas valdytojas TP - taigi civilke
galioja pilnai.
Draudikas aisku gali reikalauti, bet tu gali siust rastiskai nx. Bandau
speti, kad draudiko niekiniame aprsyme - tu apie rizikos padidejima (ir
cia dar klausimas ar ji dideja, bet anyway) - turejai pranest draudikui
per 3d.d. berods. O ivykis ivyko ta pacia pirma diena..soriukas.
Zodziu - mano subjektyvia nuomone cia teks truputi pasirasinet, gal
geriau sumoket iskart protingam kuris is pirmo parasymo pastatys
draudikus i vieta.