Tema: Re: Naujas VW Golf
Autorius: tranzoo
Data: 2015-12-21 11:14:10
nezinau. sioj kelionej buvau maloniai nustebintas golfu. touranu tokios
keliones vargina. pasatu vaziuojant problemu irgi nebudavo.

nesu vaziaves toli ir daug LS ar Fajetonu. Esu vaziaves X5, kuriuo sededamas
gale pavargau. Esu E60 BMW vaziaves, kur irgi buvo viskas puiku, beje kaip
ir grandeur.

nezinau, gal musu lukesciai nesutampa, ar subines skiriasi, bet mano manymu
neturetu but blogai kelionej nei fajetonas, nei ls, net taspats pasatas.