Tema: Re: Naujas VW Golf
Autorius: Herkus
Data: 2015-12-19 00:42:56
i30 tikrai maloniai stebina kokybisku interjeru ir t.t. Apie 10
 kartu DE issinuomaves buvau, isbandziau skirtingus naujus
 hyundajus. Po to pasiemiau 6 golpa. Vaziuoja ok, nebuvo ko
 prikist, bet salonas tai konkreti depresija. Pigios medziagos,
 nulis emociju. Konkretus darbinis kablukas.

DS3 dar porakart. Dyzelis. Neitikietinai kieta, bet uztai labai
 vikri.  Salono valdymas kazkoks neisdirbtas.

Beje turim seimoj 3 mazda pernykscia. Kietoka, tradiciskai skardos
 plonos, bet salonas aukstam lygyje. Ruko tie liaudies pamegti
 pilki vw.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/