Tema: Re: Naujas VW Golf
Autorius: ManXP
Data: 2015-12-20 12:02:26
Ne 100K, o 100K+, jeigu reikia konkreciai, tai 120+ K (nes susidejo ten
beveik viska, panoraminius stogus, biksenonus, ir t.t.). Troike eme is
"bandymu" (t.y. toki, kur atstovybes panaudoja bandomiesiems vaziavimams
kazkiek laiko, ir parduoda uz pigiau). Tai ne plikas 316 buvo. Aisku, gal ir
Golfa butu galejes bandoma paimt (nebutu sumokejes 120K), bet juk niekas
geros komplektacijos bandymams nenaudoja.

Kas liecia dziuginima, tai ne as vazinejau, tiesiog pakartoju savininko
zodzius. Manes nebutu dziugine. O siaip klausimas buvo apie Golfo salona,
tai atsakyma parasiau - as esu mates normaliai sukomplektuoto Golfo salona.
Bet ar jis vertas 120K - nu tikrai ne :)

"Invertuota panda"  wrote in message

On Sat, 19 Dec 2015 21:38:28 +0200, "ManXP" <man@giliai.px> wrote:
>Jo, draugas pries metus ar 2 buvo susikomplektaves uz 100+ K litu. Kai
>atsigavo po tokio proto uztemimo (po kokio pusmecio gal), teko pirkt
>troike, kuri uz tuos pinigus dziugino labiau

Troikė už 100klt džiugino? Bazinis 316? Tu rimtai?

--
kthxbai.