Tema: Re: Naujas VW Golf
Autorius: ManXP
Data: 2015-12-20 19:16:22
P.S. S klase prie to, kad jeigu plikas golfas yra GERIAU (net ne lygu, bet
GERIAU) uz pilna octavia (kuri mano nuomone yra auksciau uz golfa, ar
klystu?), tai logiskas mastant, pilnas golfas yra geriau ir uz koki
Superb'a. Kadangi Passatas yra dar auksciau uz golfa, tai plikas Passatas
jau yra geriau net ir uz kokia C klase (toliau lyginciau su Skoda, bet Skoda
jau neturi geresniu modeliu). O pilnas Passatas tai gaunasi geriau uz E
klase, o uz E klase geriau tik S klase :) Vat ir turim, kad Passat prilygsta
bent S klasei

Dar karta primenu, kad tokia seka (plikas guolis geriau uz pilna octavia)
sugalvojau ne as :)

"Dainiushas"  wrote in message news:n56jcr$kr1$1@trimpas.omnitel.net...

na bet tai jis ten realiai golfą su golfu lygino, tik vienas specialiai
pablogintas, o prie ko čia tie pasatai ir S klasės - paaiškint prašau,
nes nesuprantu niekaip :)